piątek, 21 lutego 2014

Sole Mate od Essie


Witajcie kochani :)

Lakiery Essie charakteryzuje wyjątkowa długotrwałość, idealna konsystencja oraz krótki czas schnięcia. Poza wysoką jakością ich ogromną zaletą jest to że nie zawierają one szkodliwych substancji jak DBP, Toluen czy Formaldehyd.
Lakiery Essie to bogata paleta odcieni o ciekawych intrygujących nazwach.
Tym razem w moje ręce trafił Essie Sole Mate. 



Jest to kremowy, burgund z domieszką śliwki, idealnie nadający się nie tylko na jesień ale również na zimę. Sole Mate od Essie pięknie kryje po dwóch cienkich warstwach, lśni pełnym swoim blaskiem. Podobnie jak w przypadku innych kolorów Essie, trwałość lakieru jest bardzo dobra i trwa na moich paznokciach w nienaruszonym stanie do 5 dni. Polubiłam ten kolor za to, że w każdym świetle pokazuje swoje inne oblicze. Poniżej przedstawiam wam zdjęcia zrobione z fleszem i bez flesza.




















A wy moi drodzy co sądzicie o takich kolorach???



Pozdrawiam Was cieplutko Ania

11 komentarzy:

  1. uwielbiam:) kojarzy mi się z winem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, chociaż mam już swój ulubiony odcień czerwieni z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek cudowny! taka winna czerwień, piękny;) obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do mnie nuna2225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie intensywne, głębokie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wyglada bardzo ładnie i klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor, wygląda bardzo podobnie jak bahama mama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek na sezon jesienno-zimowy ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Мы предлагаем препараты для лечения различных проблем со здоровьем, используя препарат, который уже поставляется с зерном может вылечить болезнь полностью.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Kochane, dziękuje za Wasze wszystkie komentarze. Jest to dla mnie znak, że mój blog jest dla Was interesujący, a to będzie dla mnie motywacją do dalszego działania :) Pozdrawiam Was :)