sobota, 21 września 2013

L`Oreal True Match The Foundation Super Blendable

 Witajcie kochane :)

Dzisiaj będzie o podkładzie L`Oreal True Match The Foundation Super Blendable  w kolorze N2 Vanilla, którego jedni kochają, a inni nienawidzą.
Ja swój True Mach otrzymałam w  prezencie  na imieniny, które obchodziłam 26 lipca 2013r. i muszę Wam moje drogie powiedzieć, że od czasu gdy go używam jestem z niego zadowolona. Zdarzają się  wprawdzie dni, że złoszczę się na niego, ale wynika to głównie, że raz w miesiącu mam większe problemy ze skórą z powodu moich hormonów.
Ale przejdźmy do samego podkładu :)




Od producenta:
Podkład True Match zapewnia idealne pokrycie skóry, rozprowadza się równomiernie i doskonale kryje niedoskonałości. Nie tworzy efektu maski – jego konsystencja, dzięki drobnym cząsteczkom wtapia się w skórę i perfekcyjnie do niej dopasowuje.




Skład:
aqua, isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, PEG-10 diemthicone, methyl methacrylate, crosspolymer, butylene glycol, dimethicone, isoeicosane, disteardimonium hectorite, cetyl PEG/PPG-10/1 dimethicone, sodium chloride, polyglyceryl-4 isostearate, hexyl laurate, C9-15 fluoroalcohol phosphates/C9-C15 fluoroalcohol phosphate, isostearyl neopentanoate, diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, tocopherol, panthenol, methicone [+/- may contain:CI77891/titanium dioxide, CI 77491, CI 77499, CI 77492/iron oxides, mica, CI19140/yellow 5 lake, CI15850/red 7]

Opakowanie:
Opakowanie podkładu jest standardowe  jak dla L'oreal, czyli w szklanej buteleczce znajdziemy 30 m podkład. Naklejki z napisami są trwałe, nie schodzą, nie ścierają się. Pompka funkcjonalna, nie zacina się, nie przytyka się, dozuje odpowiednia ilość podkładu.

Konsystencja
Konsystencja lekka, podkład jest dość wodnisty, dzięki czemu bardzo łatwo rozsmarowuje się go na twarzy. Dzięki lekkości nie zapycha porów, nie tworzy smug, ma średnie krycie. Podkład ładnie rozpromienia cerę, wyrównuje kolory, idealnie się dopasowując. Po paru godzinach zauważyłam, że skóra zaczyna się nieco świecić. Dlatego warto mieć przy sobie puder.
 


Zapach
Jest dla mnie neutralny, nic szczególnie charakterystycznego

Działanie
Podkład ma dobre krycie – już po jednej warstwie koloryt cery jest wyrównany. Dla mocniejszego krycia nakładam dwie warstwy i to mi w zupełności wystarcza. Świetnie rozprowadza się po skórze za pomocą BeautyBlender. Odnoszę wrażenie, że cera jest jakby wygładzona. Pod podkład stosuję bazę Benefit POREfessional  PRO balm przez co trwałość podkładu jest dość długa - u mnie 8 godzin. Ponadto zauważyłam, że rozjaśnia drobne zaczerwienienia, na mojej twarzy (mam cerę naczyniową), wyrównuje koloryt skóry, dopasowuje się do skóry,  nie pozostawia efektu maski
 dobrze kryje drobne niedoskonałości, jednak w przypadku "grubszych" wyprysków nie obędzie się bez korektora. Jest lekki, nie spływa, jest trwały, zawiera filtr SPF17.

Wydajność:
Bardzo wydajny produkt. Nie trzeba nakładać go dużo by dał zadowalający efekt.

Cena i dostępność
 Standardowa cena podkładu to około 50 zł. Dostępny jest m.in. w Rossmannie, Naturze, Super-Pharm, Hebe

Pozdrawiam Ania


PS Jaki jest Wasz ulubiony podkład???


6 komentarzy:

  1. Ja bardzoo lubię podkład z Virtuala, kosztuje ok. 10 zł ale jest fajny :) Szkoda tylko, że ma mało kolorków w gamie..

    OdpowiedzUsuń
  2. moj obecnie ulubiony, a mam sporo podkladow z wysokiej polki. loreal ualatwil wszytskich;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie natrafiłam na taki co by mnie zadowolił tak, abym do niego wracała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ukochany <3 To właśnie mój ulubiony podkład ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten podkład, miałam kilka razy ale wciąż testuję inne. Chyba najlepiej się spisuje do tej pory ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Kochane, dziękuje za Wasze wszystkie komentarze. Jest to dla mnie znak, że mój blog jest dla Was interesujący, a to będzie dla mnie motywacją do dalszego działania :) Pozdrawiam Was :)